Aussie Miracle Shine

I evigheder har jeg ikke hørt andet om, at Aussies produkter er fantastiske. Nu er det så min tur til at prøve, om de gør det store mirakel ved mit hår, som de jo kaldes. Shampooen kan købes her og conditioneren kan købes her - og nåhr ja, så er det mit nye gulv som de står på (JA, kan ikke holde mund om mit værelses-projekt, men glæder mig bare til, at det er færdige, haha. Følg mig på instagram for at se fremskridtene - pernillefriisx)

Mia

Jeg har prøvet dem :-)

Har både shampoo, conditioner og 2 x mirakelkur.

Elsker dem - mit hår bliver så lækkert, og så dufter de af tyggegummi, Aussi produkterne :-D



Mie
2013-05-01 / 18:49:00

Hahaha, lyder nok rimeligt underligt. lol. men hvor er det gulv købt henne? det er ret flot (:

Svar: Det er faktisk ikke så nyt igen - det var gulvet, de lå under mit gulvtæppe, det er bare blevet slebet :)
Pernille Friis



Sandra
2013-05-01 / 18:49:00
http://ablondemess.dk

Aussie er gud til håret! Deres hårkur er et must for mig, dog bruger jeg ikke så tit deres shampoo og balsam. Men har lige vundet Miracle shine shampoo, balsam og hårkur, som jeg ikke har prøvet endnu, glæder mig til at afprøve dem :-D

Svar: Har også prøvet den nu - nøj hvor bliver mit hår blødt!
Pernille Friis



Julie
2013-05-01 / 18:49:00
http://juliefisker.blogspot.dk

Ej hvor lækkert! Har også overvejet længe at prøve Aussie.
Må da gøres hvis det er så godt! :))

Svar: Det er det bestemt, mit hår bliver ihvertfald dejlig blødt :)
Pernille Friis




Navn

Blog