Fall wardrobe

Sommeren og varmen er godt på vej væk fra os, og efterårsvejret har godt indfundet sig over Danmark. Jeg bryder mig egentligt ikke rigtig om hverken efteråret eller vinteren, da jeg ikke rigtig bryder mig om kulden og har tendens til at fryse meget nemt. Har aldrig brudt mig om tykke jakker eller langærmede bluser i det hele taget, kan bedre lidt at gå i shorts og en let top, haha, - men har lige sat et par outfits sammen, som jeg ikke ville have noget i mod at iføre mig her til efteråret. Tidligere i dag bestilte jeg den mønstrede bluse fra River Island, da Nelly havde 15% på hele deres sortiment. Jeg regner bestemt også med at bestille et par af de andre ting hjem, og så (forhåbentligt) købe et par af tingene, når jeg tager en tur til København med min mor i efterårsferien 

Natalie Pedersen

Sæt nummer to, er så sødt!

Svar: Ja ikke? Er også helt vil med det <3
Pernille Friis



Ida / Fashionlab
2013-09-27 / 21:33:00
http://www.fashionlab.dk

Du er virkelig god til det med styling! Det er så super fint, feminint og gennemført :)

Svar: Tusind tak! :) <3
Pernille Friis



♣ Ida - Hon som föddes med LKG
2013-09-27 / 21:33:00
http://idahtt.blogg.se

snygga outfits :)

Svar: Tak :)
Pernille Friis



Mette❤️
2013-09-27 / 21:33:00

Hvor er den der fiiine blonde stropbluse fra??? 😃

Svar: Den er fra Day Birger et Mikkelsen :-)
Pernille Friis



Julie
2013-09-27 / 21:33:00

Hvordan har du lavet dette layout/billede?

Svar: Det er lavet på polyvore <3
Pernille Friis




Navn

Blog