Hello autumn

Lidt detaljebilleder fra i går, hvor det virkelig var en rigtig efterårsdag med regn og blæst hele dagen. For mig blev efteråret indledt med en brunch for noget famlie, da jeg havde fødselsdag den 1. september (I'm 18 wuuhuu) Havde egentligt dette indlæg (næsten) færdigt og udgivelsesklart i går, men så valgte min oplader lige at strejke, så jeg måtte op i byen og ofre penge på en ny i dag - en rigtig øv ting at bruge penge på.. 

Emma
2013-09-03 / 13:52:00

Hader også at bruge penge på ting som det. Det er ligesom bare noget der skal være i orden :)

Svar: Ja, det er SÅ kedeligt :(
Pernille Friis



Lnie
2013-09-03 / 13:52:00

Elsker din stil! Håber på at se hele outfittet samt detaljer om hvor tøjet er fra :) Kender du egentlig nogen butikker eller webshoppe som minder om Buch? :)

Svar: Nåede det desværre ikke, da det begyndte at regne efter disse billeder blev taget :( Jeg køber det meste af mit tøj i H&M, River Island, Nelly og Zara :)
Pernille Friis



Ida / Fashionlab
2013-09-03 / 13:52:00
http://www.fashionlab.dk

Stort tillykke med dagen :)

Det er nogle virkelig smukke og skarpe billeder! Og nuancerne spiller perfekt sammen :)

Svar: Tusind tak til begge ting! :)
Pernille Friis



Malene Mygind
2013-09-03 / 13:52:00
http://malenemygind.blogspot.dk

Smukke detaljer - jeg er vild med din stil! Tillykke med fødselsdagen d. 1, smukke :)

Knus, M
malenemygind.blogspot.dk

Svar: Tusind tak :) <3
Pernille Friis



Vipse
2013-09-03 / 13:52:00
http://www.vibenielsen.dk/wordpress

Fantastiske billeder! Håber du viser hele outfittet. Elsker farvesammensætningen :)

Svar: Tusind tak! Nåede desvære ikke at få taget flere billeder, da det pludselig begyndte at regne :(
Pernille Friis



Anonym
2013-09-03 / 13:52:00

hvor er både bukser og bluse fra?? super fint outfit! :-)

Svar: De er begge gamle fra H&M :) Og tak!
Pernille Friis



alva
2013-09-03 / 13:52:00

vart är byxorna ifrån? hoppas du fattar svenska haha

Svar: De er gamle fra H&M :)
Pernille Friis




Navn

Blog