My summer through Instagram

Fik købt den LÆKRESTE quilt efteråsjakke i Zara ♥ Spist jordbæris i lune sommeraftener 
 
Fandt de her frysetørrede jordbær overtrukket med hvid chokolade efter at have set et utal af svenskere poste dem på deres Instagram. Jeg kan fortælle Jer, at de bestemt ikke er overvuderede eller ren over-hype på grund af deres fotogene udseende - de smager ligeså lækkert som de ser ud! ♥ Nydt danske jordbær. 
 
Flashet nye sommershorts ♥ Flashet ny sommertop
 
Flashet nyt endnu mere x2
 
Blev student den 24. juni! Juhuu ♥ Har vist min fine nye RC skål - den første i samlingen!
 
Nye påskeæg. Nummer mange i samlingen ♥ Haft natshorts på om dagen. 
 
Et par af mine yndlingssmykker ♥ Har nydt at se på de flotte sommerblomster (som nu er visnet som følge af hedebølge og nul regn)
 
Kreeret smykker  Flashet dem på. 
 
I modsætning til de frysetørrede jordbær er denne her drik bare ren hype. Den smager af (en meget dyr) fortynet Fun-saftevand ♥ Har fundet min gamle akryl-opbevaring frem igen. Manglede noget praktisk opbevaring til mine smykker - og disse passede perfekt!
 
Tænkte lige at lave det her indlæg med billeder fra min instagram posted henover sommeren, nu hvor sensommeren nærmer sig. Har valgt at sortere alle Rhodos-billederne fra, men de kan ses i indlægget her. De fleste af Jer er nok startet i skole nu - håber I har haft en rigtig lækker ferie - jeg har i hvert fald nydt min fuldt ud! 

celina
2014-08-12 / 21:19:38

hvor har du fundet de frystørrede jordbær?

Svar: Det var en spot-vare Lidl kørte med i en uge. Ved desværre ikke hvor de kan købes nu :(
Pernille Friis



Bernadette
2014-08-12 / 21:19:38

Redigerer du kun dine billeder med kontrast, farvemætning osv? Ingen effekter? For dine billeder er fandens lækre, og sikke du stråler med din studenterhue på. :)

Svar: Jep - nogle gange lægger jeg dog også et Instagram-filter over :) Mange tak! <3
Pernille Friis



Mikkel
2014-08-12 / 21:19:38
http://www.seoworkers.dk

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor du har købt de frysetørrede jordbær med hvid chokolade? :)

Svar: Lidl :)
Pernille Friis



Beauty By Ebay
2014-08-12 / 21:19:38
http://www.BeautyByEbay.blogspot.dk

skønne, skønne billeder!
Jeg må på jagt efter de jordbær..
www.BeautyByEbay.blogspot.dk

Svar: Mange tak :) <3 Sig meget gerne til, hvis du finder dem! :)
Pernille Friis



Laura Kronow
2014-08-12 / 21:19:38

Hvilken app bruger du til at justere kontrast osv.? :) SÅ flotte billeder

Svar: Mange tak - jeg bruger afterlight <3 :)
Pernille Friis



karoline
2014-08-12 / 21:19:38

hvor har du købt de skaller du bruger til at lave dine armbånd? altså fra hvilken hjemmeside? :) håber virkelig du svarer




Navn

Blog