24.12.2014

Vil ønske Jer alle en glædelig jul! Alle julegaver fra mig af er købt og pakket for et godt stykke tid siden, så jeg er klar til i aften. ELSKER at pakke gaver ind og bruge tid på at gøre dem rigtig fine, så man ikke kun glæder sig over det, der er indeni. Dagen i dag er blevet brugt på at følge med i juleudsendelserne i fjernsynet, for lige at komme i ekstra julestemning, selvom der ikke rigtig har været så meget af det i år. Jeg bryder ikke rigtigt mig om kulden og årstiden, men det ville være meget hyggeligt med lidt sne, bare det kunne holde sig væk fra vejene og at det ikke ville blive så sjasket når det smelter, haha. Nu vil jeg lukke computeren og vente på, at DR1 sender Disneys Juleshow - håber I alle får en god jul 
 
Vinderen af Maanesten giveawayen blev Freja Lyno-Hansen! Jeg sender dig snarest en e-mail - tillykke med den ekstra julegave! 

Katja (@Eeyorenyk)
2014-12-24 / 15:47:00
http://www.cautious.dk

Rigtig glædelig jul. :D

Svar: Mange tak og i lige måde <3
Pernille Friis



Naja H.
2014-12-24 / 15:47:00

Hvor har du fundet det fine gavebånd henne? :)

Svar: Begge er fra eBay :) For at finde det hvide søger du "satin ribbon" (mit er 15 mm. bredt) og for at finde det røde søger du "organza ribbon" (mit er 25 mm.)
Pernille Friis



Rikke
2014-12-24 / 15:47:00
http://paperbackcastles.blogspot.dk

Åh skønne gaver og indpakning! :')

Svar: Tusind tak <3 Det er også så hyggeligt, at de kan stå og pynte i december i stedet for at blive gemt væk :)
Pernille Friis




Navn

Blog