Blue Christmas

Den 24. lå der under juletræet blandt andet disse 4 fine tallerkener til mig. De er så fine, og jeg glæder mig til at servere lækker kage på dem - eller dække et helt bord med musselmalet porcelæn, selvom der dog nok går sin tid, før det ønske opfyldes. Elsker at samle på ting - så er der også nemme gaveønsker, når man ellers ikke helt ved, hvad man skal ønske sig ♥ Desuden fik jeg til jul den blødeste (!) morgenkåbe og et par Margrethe skåle, så min samling nu er fuldendt. Et par produkter fra The Body Shop's "Glazed Apple" limited serie, som i øvrigt dufter fantastisk, sneg der sig også ind sammen med lidt mønt - alle sammen nogle rigtig lækre gaver. Eftersom dette indlæg bliver det sidste i 2014, vil jeg ønske Jer alle et godt nytår - pas nu på Jer selv i aften ♥ 

Julie
2014-12-31 / 16:06:04

Jeg samler også, det er så fint :)



Linnea Ahm
2014-12-31 / 16:06:04
http://ahmfashion.blogspot.com

Årh, de er super fine!
Jeg er så evigt pjattet med Royal Copenhagen!

Svar: Ja de er - skønt at andre samlere læser med, haha <3
Pernille Friis



Magdalena
2014-12-31 / 16:06:04
http://velickovicmagda.blogg.se

Underbara tallrikar!




Navn

Blog