Feel The Heat

Eftersom mit gamle glattern har haft en helt del år på bagen, har det længe trængt til at blive udskiftet med et nyt. Jeg fik så fat i dette "Feel The Heat" glattejern (eller styler, som det nu hedder) fra mærket Diva. I forvejen kendte jeg ikke rigtig til mærket, men jeg blev i hvert fald ikke skuffet! Glattejernet varmer op på små 20 sekunder og kan indstilles fra 110 til 230 grade. Samtidig med, at det bliver brugt, udskiller det fra varmepladerne en lille mængde arganolie til håret . Jeg glatter meget sjældent mit hår, men krøller det ofte, så det er for mig ret vigtigt, at glattejernet har en "rund" form, eller runde hjørner, så det kan bruges til både at glatte og krølle. Jeg plejer at lave små proptrækkerkrøller med det, og så børste dem igennem, hvorefter de bliver til flotte bløde krøller - lidt som på billedet her. Det kan købes på billigvoks lige her ♥
Sponsoreret indlæg. 

Julie
2014-02-10 / 21:36:00

Ser lækkert ud :)




Navn

Blog