Blue summer

Sæt 1: top HER shorts HER sandaler HER  Sæt 2: top HER shorts HER sandaler HER ♥ Sæt 3: hat HER top HER shorts HER sandaler HER
 
En af mine favoritsammensætninger her til sommer - hvid, lyseblå og beige tilsat den sorte solhat (sådan én må jeg få fat i - håber jeg kan finde en lignende, inden jeg tager på ferie) Er generelt ikke så god til andet end lyse farver om sommeren, da jeg hurtigt får det alt for varmt, så mit skab er pt. fyldt med hvidt sommertøj. Blandt andet har jeg modtager 3 lækre playsuits, som jeg skal nå at vise Jer. Her har I et par af mine favoritter, som jeg bestemt ikke ville have noget imod at iklæde mig i sommervarmen. 

Marie
2014-07-04 / 23:04:37
http://mariehollesen.dk

Åh, hvor er det dog nogle skønne outfits! <3

www.mariehollesen.dk

Svar: Er også helt vild med dem <3
Pernille Friis



Amy Dyrholm
2014-07-04 / 23:04:37
http://www.amydyrholm.dk

Baby blå er sådan en fin farve! Især når man har bruge stænger :)

Svar: Præcis! Så lækkert her til sommer :)
Pernille Friis




Navn

Blog