Sunday Wishes

Rammer HER og HER Bustier HER Shorts HER Playsuit HER
 
Et lille crawing-indlæg på en trist og grå søndag. At købe det hele ville gøre lidt for ondt på min pengepung (især med Zara Home's dyre fragtpris, øv), men jeg overvejer, om playsuiten og bustieren skulle klikkes hjem i dag, så de kunne blive mine. Fortsat god søndag til Jer ♥

kathrine Johansen

Hvor er det nogen lækre sager, altså!

Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst. Knus!
http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

Svar: <3 <3
Pernille Friis



Camilla Riis
2014-06-08 / 14:05:47
http://cammir.blogspot.dk

Gud, hvor er bustieren bare smuk!!!

Svar: Ja ikke? Såå lækker til sommer :)
Pernille Friis



Astrid Wille

super fin playsuit!

Svar: Er også helt vild med den <3 :)
Pernille Friis



Maj Sørensen
2014-06-08 / 14:05:47

Hej Pernille!

Så dit link på fb til playsuiten på eBay. Hvor lang tid var leveringstiden, og hvis jeg er 173-175 og normalt er str. S/M, tror du så jeg kan passe str. 12, som er den største str der?

Venlig hilsen
Maj


Svar: Det tog ca. 1 1/2 uge :) Meget hurtigt, i forhold til, at den er fra Kina. Tror desværre, at den vil blive alt for kort til dig. Jeg er 154 og og tog en 8, som passede fint, dog er den ret kort, så næsten for kort til mig også.
Pernille Friis



Matilde Juel
2014-06-08 / 14:05:47

Vil du ikke tage nogle billeder med playsuiten på? overvejer at bestille den :)

Svar: Der kommer måske nogle billeder med den på snart :)
Pernille Friis




Navn

Blog