IG - På det sidste har jeg..

Set tilbage på dengang, mine Nike air force var kridhvide ♥ Spist lækkert af fine skåle
 
Købt et par påskeæg mere til min samling ♥ Flashet mine nye shorts og nye sandaler
 
Set de flotte lyserøde træer springe ud ♥
 
Vist min nye blondebluse ♥ Været i biografen og se den nye x-men
 
Endnu en gang nydt solen i mine nye shorts - find dem her ♥ Fundet denne fine krystalskål på et loppemarked til en 5'er 
 
Har lavet mit "lately on Instagram numéro ..." indlæg lidt anderledes denne gang, da jeg kørte lidt fast i den måde, som jeg plejer at lave det på - så derfor blev det lidt nyt denne gang. Jeg har tilføjet en lille beskrivelse til hvert billede så de ikke står helt alene. Hvad kan I bedst lide - det nye eller det gamle? 

kathrine Johansen

Synes dette er en super fin måde at gøre det på, og kan bedst lide det nye! :-)

Kig gerne forbi min blog, hvis det lyster dig. Knus!
http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

Svar: Er jeg glad for at høre <3
Pernille Friis



Anna
2014-05-27 / 21:36:00

Det nye helt klart :)
Kan godt lide beskrivelsen! :)

Svar: <3 <3
Pernille Friis




Navn

Blog