Inspiration: christmas wishes

1. Macbook pro 2. Marc by Marc Jacobs sleeve 3. Acne Canada tørklæde 4. Missoni tørklæde 5. BH'er fra H&M 6. Johnny Bulls læderstøvler 7. Body butter fra The Body Shop 8. Bodum termokrus 9. Louis Vuitton Damier shopper 10. Marc by Marc Jacobs toilettaske 11. Hårbørste med svinehår ↑ Denman ↓ Mason Pearson 12. Chanel neglelak 13. Royal Copenhagen service. 
 
Eftersom december måned nærmer sig, har jeg lavet en lille collage med inspiration til julegaveønsker. Jeg har tit svært ved at finde gaveønsker, når jeg står og skal skrive ønskeseddel, så i år har jeg husket at skrive dem ned efterhånden, når jeg lige kom i tanke om dem. Jeg har samlet nogle ideer i forskellige prisklasser ovenover, jeg ville i hvert fald ikke have noget i mod at modtage nogle tingene i julegave 

Katrine Guldbæk
2014-11-16 / 15:50:06
http://www.katrineguldbaek.dk

Super fine sager du har på ønskelisten. Selv har jeg også RC stel på og blonde undertøj :-)

Svar: Det kan man bestemt også altid bruge :) <3
Pernille Friis



Anita
2014-11-16 / 15:50:06
http://www.itasalbum.blogspot.dk

Uh fine farver du har valgt Chanel lakkerne i, dem kunne jeg også sagtens bruge.
Har også blondeundertøj på min ønskeseddel :)




Navn

Blog