Sweater Weather

Fra toppen: H&M, H&M, H&M, Creme Fraiche, H&M. Det bedste ved sommeren = det meste. Det bedste ved vinteren = strikbluser (og støvler). Når der er nogle forskellige ting, som jeg har forelsket mig i, så bliver jeg ved med at købe lignende ting, indtil jeg følger, at jeg har nok, og går videre til næste ting. Derfor endte jeg i går til Black Friday med at købe den lækreste strikcardigan med palietter samt et par lange læderstøvler fra Bianco (som jeg desuden fik 25% på, så det blev sparet 350 kr. der - bestemt ikke dårligt!). Ud over det blev jeg revet lidt med af stemningen og fik købt den fineste opbevaringsboks fra Zara Home, der både havde 20% rabat og gratis fragt. SÅ lækkert med al den rabat på nettet, men det er så forfærdeligt at vente på ens pakker, haha. 

Paulina Suonvieri

Åh vad fina! Jättefina färger! :D

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: <3 <3
Pernille Friis



Inspiria
2014-11-29 / 21:27:00
http://inspiria.blogg.se

Superfin blogg, följt den ett tag nu och dina bilder är så härliga :)

Svar: Tusind tak! :)
Pernille Friis



Petra Johansson
2014-11-29 / 21:27:00
http://solskensglad.se/

Fina bilder! :D

Svar: Tak :)
Pernille Friis




Navn

Blog