26.10.2014

 
Kjole HER  Jakke HER
 
På billederne ser I to stykker tøj fra min sidste bestilling fra Sheinside - disse to ting kom sammen med den blå skjorte jeg viste her og den blå læderjakke, som jeg viste her. Lige nu sidder jeg og ser slutningen af Knæk Cancer på Tv2 med en pose bland selv slik ved siden af mig, mens jeg er syg på 4. dag. Så irriterende at det er op til weekenden, men jeg havde godt set, at den typiske omstilling fra lunt vejr til koldt vejr mindst ville bringe en forkølelse med sig. Om lidt vil jeg smutte i seng og prøve at sove sygdommen lidt væk - god weekend til Jer og godnat herfra 

Lise
2014-10-26 / 00:06:00
http://lise1990.blogg.no

Fine plagg :)Ønsker deg en riktig fin kveld videre :) og kos deg med det du skal finne på :)
Stikk gjerne innom bloggen min og legg gjerne igjen en kommentar :)



Maria
2014-10-26 / 00:06:00

Kommer der ikke told på, når du bestiller fra Sheinside? :)

Svar: Det har jeg aldrig prøvet :)
Pernille Friis



Isabella
2014-10-26 / 00:06:00
http://isabellashighlights.blogg.se/

Så fin! ♥

Svar: <3
Pernille Friis



Anonym
2014-10-26 / 00:06:00

Hvor lang tid tar det vanligtvis for frakt til Norge fra Sheinside? :)

Svar: Det ved jeg ikke, jeg bor i Danmark :)
Pernille Friis




Navn

Blog