IG lately

Sommerklædeskabet! Elsker lyse farver mod brun hud ♥ Min yndlingsbluse fra Sheinside! Find den HER
 
 #TB til brun hud og fine armbånd  
 
 Mit nye selvdesignede cover fra Caseapp! Mere kommer snarest  ♥ Fandt denne bluse på udsalg for kun 40 kr. - Bestemt en af mine nye favoritter! 
 
 Har købt denne lille pung/minicluch fra MJ - perfekt til at have lidt makeup med i tasken  ♥ Fødselsdagsgave fra min kæreste
 
 Fik min første sommeris i min hjemby her i september  ♥ Er klar med efteråstøj 
 
Mine musselmalede påskeæg - kan ikke vente til, at de skal pynte til påsken ♥ Kagen jeg lavede til min fødselsdag i stedet for den traditionelle lagkage. 
 
 Lækreste nye playsuit fra Asos - var heldig at den pludselig kom i min størrelse, for den var fuldstændig udsolgt på ingen tid!  ♥ Sund dessert! 
 
 After the hairdresser- selfie med lækkert nyklippet og krøllet hår  ♥ Endnu et af mine homemade armbånd. 
 
Har været iført et all-white efteråsoutfit (kan man jo godt, når man ikke er HELT hvid endnu) ♥ Mit yndlingshjørne med min gamle stol. 
 
Detaljer fra et outfit jeg havde på, da vejret stadig var varmt ♥ Room details 

kathrine Johansen

Sikke en rigtigt smuk og stilede blog du har, er vild med billederne!

Knus
www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

Svar: Tusind tak <3
Pernille Friis



Elin
2014-09-28 / 20:20:00
http://elinfrohms.blogg.se

Gud vilka fina bilder!:)

Svar: Mange tak <3
Pernille Friis



Cecilie
2014-09-28 / 20:20:00

Hvor er den fine top fra? :-)



Freja
2014-09-28 / 20:20:00

hvor køber du dinematerialer til dine hjemmelavede armbånd? :) <3




Navn

Blog