Musselmalet

Disse to æggebægere var det, der var indeni pakken fra forrige indæg. Er de ikke bare fine? Jeg har ventet i evigheder (eller bare lang tid - i hvert fald hvad der føles som evigheder) på, at de blev produceret i dette mønster. Det er egentligt den eneste fødselsdagsgave, som jeg vil vise Jer her på bloggen, da jeg hovedsageligt fik penge og et par enkelte små flytte-hjemmefra ting. ♥ Her til aften vil jeg slappe lidt af foran computeren, og kigge efter nogle interiør-webshops Efter jeg er begyndt at følge en masse på Instagram der bare bor så fint, er det svært at lade være med at blive inspireret! Synes det er så lækkert med en masse skaller, beton/cement (gerne med patina), drivtømmer, pels, lyse og jordfarvede nuancer - så det må der gerne komme en masse ind af herhjemme. 

Anonym
2014-09-04 / 22:11:00
http://www.vinternat.blogspot.dk

Hvor er de bare fine :)

Svar: Ja ikke? <3
Pernille Friis



ɑ n n i k ɑ
2014-09-04 / 22:11:00
http://blogofphoto.webblogg.se

Fint :)

Svar: <3
Pernille Friis




Navn

Blog