Zara Home

 
1 HER 2 HER 3 HER 4 HER HER 6 HER 7 HER 
 
Lige for tiden har Zara Home gratis fragt (indtil den 30/9) - noget som jeg har gået og ventet på i et godt stykke tid. Normalt er fragten på 150 kr., hvilket lige lægger en god sum penge oveni ens køb. Jeg har længe gået og sukket over at finde en knagerække, der hverken er for stor eller klodset - nu er valget faldet på denne fine i sølv med 3 knager. Der er så mange ting derinde, der rammer fuldstændig plet i min smag, så det er lidt svært for mig at begrænse købet, haha. Er vild med de grå og brunlige nuancer - perfekt, og ikke alt for voldsom, kontrast til det hvide. 

Maria
2014-09-20 / 16:21:00
http://thefashiondove.blogspot.dk

Virkelig lækre sager! Jeg elsker nuancerne!
Jeg så lige at du er fra Nakskov - det er ret morsomt, da jeg er fra Nykøbing F. Jeg elsker forresten din blog og instagram :)
Knus
www.thefashiondove.blogspot.dk




Navn

Blog