The (wonder) Wet Brush

For et godt stykke tid, da jeg var til frisør, fik jeg præsenteret denne børste - "The Wet Brush" fra H.H. Simonsen - , som eftersigende skulle glide let gennem vådt hår - og det gjorde den! Den passer fint til min store mængde af tyndt, langt hår, som let filtrer sig sammen. Jeg fik sidenhen slået den helt ud af hovedet, indtil jeg scrollede forbi et billede af den på Facebook. Kort tid efter landede den i min postkasse, og den har gjort sit job godt - lige så godt, som da jeg prøvede den første gang. Selvom at børste vådt hår er et no-go, hvis man gerne vil have sundt hår, så bliver jeg nødt til at børste mit hår efter hver hårvask, ellers kommer jeg simpelthen til at udvikle ufrivillige dreadlocks. Børstens børstepigge er designet til at kunne glide nemt og skånsomt gennem håret, når det er vådt - så børstningen i vådt hår er (heldigvis) hurtigt og nemt overstået.
 
Børsten kan købes på Billigvoks.dk til 169 kr. 129 kr. lige her.
Sponsoreret produkt.


Navn

Blog