This little spot

Godmorgen piger! Tog disse billeder den anden dag, da der var det fineste lys på mit værelse - det er så hyggeligt, når solen skinner igennem skyerne om vinteren, så alt får et lyserødt skær. Selvom jeg bestemt ikke bryder mig om årstiden, er der alligevel et par plusser - men kun få!
 
Mit tøjstativ, som I ser lidt af på disse billeder, er for nyligt sat op, da jeg simpelthen, endnu en gang, manglede plads på min bøjlestang i skabet. Jeg har minimalt plads til opbevaringsmøbler med et værelse på omkring 14 kvadratmeter, det vil sige, at mit tøj lige så stille bare hober sig op forskellige steder rundt omkring, så det kunne tyde på, at det var på tide at få ryddet ud og solgt lidt. Tøjstativet er en (mindre pæn, men ikke særlig dyr) nødløsning fra Jysk, jeg drømmer stadig om at få et robust ét lavet af vandrør - men efter at have kigget lidt rundt på nettet og googlet "billige vandrør" fandt jeg ud af, at vandrør slet ikke var så billige, som jeg har gået og troet. Jeg har i denne uge været på posthuset for at hente 3 pakker, der indeholdt de porcelænsæg, som jeg samler på - så hele 8 "kom jeg til" at købe (haha ups), så det tøjstativ af vandrør kommer desværre til at vente et stykke tid endnu med at blive mit. Hav en skøn dag 

Julie
2015-01-25 / 09:00:00

Hvor ser det hyggeligt ud (:

Svar: <3 <3
Pernille Friis




Navn

Blog