Choko Pandekager

Godmorgen piger! Jeg er generelt ikke et morgenmenneske og har ikke rigtigt noget overskud når jeg er vågnet. Dog elsker jeg de få morgener, hvor jeg føler mig frisk og derfor kan gøre lidt ekstra ud af morgenmaden/formiddagsmaden. Jeg har for et stykke tid siden lavet disse SUNDE pandekager, der smagte fantastisk og var hurtige at lave. Hvis der skal gøres lidt ekstra ud af morgenmaden kan disse pandekager varmt anbefales! Til pandekagerne skal der bruges:
 
1 moden banan (meget gerne lidt brun) 2 æg, 1 dl. havregryn, ½ dl. mælk, 4 spsk. kakao og ½ tsk. bagepulver. 
 
Hvis man ønsker sine pandekager helt glatte i overfladen, så kan man evt. starte med at blende havregrynen og bananen (Jeg er ikke voldsom morgenfrisk - så jeg blandede bare det hele sammen uden, at det kom en tur i blenderen - derfor blev mine pandekager lidt grynet i konsistensen). Bland det hele sammen (tilsæt evt. flere havregryn/mere mælk, hvis konsistensen er for flydende/fast). Bland alle ingredienserne sammen og steg pandekagerne på en pande. Pandekagerne er nemmest at vende, hvis de er små! Vend pandekagerne når de begynder at blive faste. Server dem evt. med lidt chokolade og friske bær. Velbekomme!


Navn

Blog