Student '15 // Dresses

1 HER 252 kr. 165 kr. / 2 HER 480 kr. / 3 HER 224 kr. 126 kr. / 4 HER 380 kr. / 5 HER 380 kr. / 6 HER 450 kr. / 7 HER 279 kr. / 8 HER 149 kr. 112 kr. / 9 HER 182 kr. 105 kr.
 
Sommeren nærmer sig så småt - og det gør studentertiden også! Det vil sige, at der er en endnu større grund til at købe fine, lette og lyse sommerkjoler. Da jeg blev student sidste år, havde jeg bukser og top på, da jeg fik min hue. Playsuit da jeg skulle danse på torvet (Hvor jeg bor, er der tradition for, at alle byens studenter samles på torvet og holder hinanden i hånden i en cirkel, mens der løbes rundt om en statue) og efterfølgende køre i hestevogn, shorts og top til lastbilkørslen og endelig kjole til translokationen og translokationsfesten - alt i hvidt. 
 
Selvom det har været min tur til at blive student, kunne jeg godt finde på at klikke et par af kjolerne hjem til de lune sommerdage - især kjole nummer 2 og 9! 8 ejer jeg allerede (se billeder HER) - den er så fin (og billig) og jeg ville ønske, at jeg havde den, da jeg blev student - for det er virkelig min yndlings hvide kjole. God 2. pinsedag til Jer!

kathrine johansen

Sikke en masse flotte studenter kjoler, de er ikke for meget eller for lidt!

God mandag.
www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

Svar: Ja de er så fine - ville ikke have noget imod, endnu en gang at have en undskyldning for at købe en masse fine hvide kjoler!
Pernille Friis




Navn

Blog